Vasario 21 d. mūsų įstaigoje svečiavosi Vytauto Didžiojo universiteto Švietimo akademijos ikimokyklinės ir priešmokyklinės pedagogikos studijų programos pirmo kurso studentai. Tai buvo ne tik pažintinis vizitas, bet ir vertinga praktinė patirtis būsimiems mokytojams, suteikianti galimybę stebėti šiuolaikines ugdymo praktikas, inovatyvių priemonių panaudojimą ugdomajame procese, susikuriančias edukacines sąveikas.
Apsilankymo metu studentai stebėjo dviejų mokytojų – Zitos ir Miros atvirų veiklų fragmentus. Pedagogės, pasitelkdamos interaktyvią priemonę – papildytos realybės stalą, pademonstravo kaip galima praturtinti vaikų mokymosi patirtį. Naudodamiesi šia skaitmenine priemone, vaikai žaidė edukacinius žaidimus „Vulkanas“ ir „Traukinukas su skaičiukais“. Šių veiklų metu vaikai lavino informatinį mąstymą, ugdėsi skaitmeninius gebėjimus, stiprino bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, dalijosi atsakomybėmis, tarėsi dėl bendro žaidimo tikslo siekimo.
Mokytojos taip pat pademonstravo veiklas, taikant interaktyvius robotus – Bee Bot ir Robobloq Qobo (robotas sraigė). Šios, mažiems vaikams skirtos edukacinės priemonės padėjo jiems mokytis programavimo pagrindų, skatino logiškai ir kūrybiškai mąstyti. Studentai ne tik stebėjo ugdymo procesą, bet ir patys išbandė šias edukacines priemones, pajusdami jų praktinę naudą bei pritaikymo galimybes ikimokykliniame ugdyme.
Po veiklų stebėjimo pedagogai su studentais pasidalijo įžvalgomis apie stebėtas veiklas, diskutavo apie šiuolaikinių technologijų ir priemonių taikymo galimybes ikimokykliniame ugdyme. Dalijimasis savo praktine patirtimi su studentais leido mokytojams reflektuoti savo darbą ir įsivertinti taikomų pedagoginių strategijų veiksmingumą.